Връщане / Замяна /ЧЗВ

Връщане или замяна на продукт
Съгласно чл. 55, ал. 1 от ЗЗП, потребителят има право да се откаже от една или повече от поръчаните стоки в 14 дневен срок от получаване на поръчката в случай, че стоката е във вида, в който е доставена, а именно:
– Ако е опакована и опаковката й не е отваряна (транспортната опаковката на самата пратка може да бъде отваряна);
– Придружена е от цялата съпътстваща документация – гаранционна карта, касов бон или разписка за пощенски паричен превод (съгласно чл. 3, ал. 1 от Наредба № Н-18 от 2006 г.) и фактура по Ваше желание.
– Всички транспортни и други разходи по изпращане и връщането на стоката са изцяло за сметка на потребителя.
– По нея или по опаковката й няма механични повреди.
– Възстановяването на сумата се осъществява в срок от 14 работни дни след връщането на пратката.
– Сумата ще бъде възстановена чрез паричен превод по Еконт или по банков път, по преценка на търговеца.
– Възстановява се само стойността на върнатите артикули (таксата за доставка не се възстановява!).
За да върне стоката, клиента трябва да изпълне следните условия:
– Да се съгласува със служител на “TECLASTBG”. И да изпрати пратката в обратна посока (Еконт Васил Левски, Нова Загора).
-Пратката задължително трябва да бъде изпратена с опция преглед.
– На върнатата пратка не се слага наложен платеж.
– Всички транспортни и други разходи по изпращане и връщането на стоката са изцяло за сметка на потребителя.
Всички правила важат както за връщане така и за замяна на стока.
TECLASTBG запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума, ако е нарушено едно или повече условия за връщане на стоката.
Всички въпроси, свързани със замяната и стойностите на продуктите, могат да бъдат доуточнени чрез имейл или на телефон: +359 892 968 684
Ако имате въпроси, потърсете ни!
Често задавани въпроси
При заплащане с карта:
След като сте избрали продуктът които искате да купите , натискате бутона , след което трябва да изберете начин на плащане (с кредитна или дебитна карта)
И след като попълните данните (адрес и имена за доставка) се отваря платежна страница на обслужващата ни банка (UCB), където въвеждате данните на вашата карта
Ако сте регистрирани в схемата за идентификация Verified by или
SecureCode се отваря автентикационна страница на вашата банка издател, където въвеждате паролата си за идентификация
При успешна транзакция, на екрана се визуализира транзакционна бележка, която разпечатвате или запазвате.
Използвайте посочените телефони и e-mail в страницата за контакти за всякакви въпроси, препоръки, предложения и критики.
Да можете. Като клиенти Вие имате право да откажете получаването на заявената покупка, когато тя е доставена при едно от следните условия:Доставената стока явно не съответства на заявената за покупка и това може да се установи чрез обикновения й преглед;Цената, която следва да заплатите, не съответства на дължимата сума;При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката,Вие може да искате доставената Ви стока да бъде заменена със съответстваща на направената от Вас заявка за покупка в срок от 24 часа от получаването й;Имате право, без да дължите обезщетение, да се откажете от сключения договор в срок 14 дни, считано от деня, следващ получаването на стоката.
На този адрес: www.kzp.bg можете да намерите подробна информация за вашите права.
Всички цени в сайта са с включено ДДС!
При поръчване на определен продукт го получавате на цената, на която сте го заявили, стига да не е изчерпан като наличност, с което ние своевременно ще Ви уведомим.
Промяна може да бъде осъществена преди финализиране на поръчката.
В случай , че сте завършили поръчката си, а е нужна промяна, може да се свържете с нас на телефон +359 892 968 684.